Saturday!

Det har vart en riktigt låång dag idag!

Dagen började med arbete med Sandra på Straumann. Vi var helt ensamma där och det var riktigt lättförtjänta pengar:) När vi va klara runt halv fyra med jobbet så åkte vi in till stan och käkade paprika. Efter det fick jag den briljanta idén att i skulle köpa glass och gå över till Backaplan vilket vi också gjorde. Riktigt duktigt! Väl hemma fick vi jordgubbar som farmor hade köpt, vi begav oss sedan ner till källaren där vi spenderade kvällen med guitar hero. Vill bara säga att ingen kan krossa oss nu iallafall, efter typ 3 timmars spel så är vi iaf hyffsat bra.


Sandra åkte för typ en halvtimme sen och jag ska dra upp och kolla på The prestige nu, min bror har sagt att den ska vara mycket bra. Dessutom har jag fått min lön nu av farmor, som landade på 3500 kronor :D
Fortsatt trevlig kväll
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0