Dagens händelser

Jaha, en ledig dag såhär i veckan är int ehelt fel kan jag säga. Trots att vi inte jobbat direkt hårt i skolan eller gått upp tidigt under de tre dagarna jag varit där så var det skönt att få sova ut imorse. Sitter väl i ifrån sommarlovet.

Dagens händelser är följande:
-Varit och handlat med John på mammas begäran. Införskaffade en pärm och post-it-lappar till skolan, det roligaste jag fick med mig hem.
-Ätit hemlagat potatismos med hemmagjorda köttbullar.
-Kollat på Jörgen Perssons rysare i pingis och Wissmans finallopp.

Nu är den gamla godingen Grease på teve och samidigt som jag sitter här, lyssnar jag på den sköna musiken och småtittar lite på bilracet som ska äga rum just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0