Jag blir redan trött!

Sådär, ett träningspass, en dusch och en smoothie senare så sitter jag nu framför denna manick. Det märktes verkligen att semestern var över för det var rekordmånga på passet idag. Även instruktören var tillbaka med samma attityd och härliga energi som smittar av sig. Nu är jag helt slut som vanligt och ska nog snart lägga mig men det lär dock inte hända inom en snar framtid men kan ju alltid hoppas. Måste få in mina rutiner nu innan skolan börjar. Ska upp fem, ja fem timmar tidigare än det jag har blivit van vid på sommarlovet. Jag blir redan trött.

Morgondagen är fullspäckad med en heldag tillsammans med Diana. Ska bli jättemysigt, berättar mer om vad som händer imorgon. Nu ska jag fixa lite här med garderob och liknande.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0