Ledighet

Torsdag idag vilket innebär ledighet för mig i och med att praktiken inte börjat ännu. Så skänt att få vara ledig en dag i veckan så här i början av skolstarten men imorgon är det back to business som gäller.
Så denna dagen har jag spenderat med att kolla på Prison Break, jag vet att det är ett evigt tjôt men ju oftare jag tittar desto fortare tar det slut. Det är så grymt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Nu ska jag i alla fall hoppa i lite andra kläder. Ska gå mot torget runt tio i fyra för att möta Diana, vi ska handla lite och sen gå hem till henne och laga mat och planera inför lördagen. Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken klass går du i? Ha en bra dag!:)

2008-08-28 @ 15:33:48
URL: http://chachai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0