Sorgligt är vad det är

Det är riktigt sorgligt. Sitter fortfarande i pyjamas med the voice på för att få höra lite musik. Har precis fikat lite med mor och far, det blev mina hembakta bullar som är godast i den här stan!
De var i stan en snabbis och mamma köpte ett par harembyxor i vitt till mig. Vet att de är jävligt fula men har ett par sen innan och de är bara såå mysiga och det skönaste man kan ha på sig. Jag känner att dom nya kommer att bli favoriter dock :)

Senare kanske det blir fika med Sandra och Cadiér. Längesen vi träffades alla tre och jag saknar verkligen Glöstorpstiden med våran sjuka humor och våra grymma filmer, vi var helt klart bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0