Detta klagande

Jag vet att jag inte ska klaga men idag har dagen varit riktigt hemsk och tråkig. Det började imorse med att bussarna var försenade så jag fick övertala pappa att köra mig in till stan, där nästa buss var försenad. Jag hatar att komma sent till skolan, eller inte bara dit utan till vad som helst. Dagen fortsatte med mycket snorande och prov i samhällskunskp och inköp och varuhantering. Samhällskunskapen gick riktigt, riktigt kasst och det menar jag verkligen. Däremot gick inköp och varuhanteringsdelen bra vilket faktiskt är det viktigaste eftersom den kursen slutar till jul.

Den tiden jag varit hemma har jag spenderat under mitt untäcke tittandes på SATC-filmen och massa dåliga tv-program. Alldels strax ska jag läsa lite till släktforskningsprovet som kan komma imorgon, det är som sagt oförberett så man vet ju aldrig. Men jag känner att jag skiter i hur det går nu, jag orkar verkligen inte med mer! Ge mig ledighet nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hello!

jag tog mig faktiskt till skolan imorse. Sitter ensam med 2 It-boys här och nu. Har skrivit lite grann och tänker psykprata med Cia sen för att få åka hem och fota klart! Have too! Hinner inte gå på samhällskunskapen, vi gör ändå inget viktigt juh!



Krya på dig!!!

PussPuss!

2008-12-10 @ 09:48:34
URL: http://emelieolausson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hello!

jag tog mig faktiskt till skolan imorse. Sitter ensam med 2 It-boys här och nu. Har skrivit lite grann och tänker psykprata med Cia sen för att få åka hem och fota klart! Have too! Hinner inte gå på samhällskunskapen, vi gör ändå inget viktigt juh!



Krya på dig!!!

PussPuss!

2008-12-10 @ 09:48:46
URL: http://emelieolausson.blogg.se/
Postat av: Till Emelie

Tycker att det var mycket tappert Emelie. Är stolt över dig!

Puss

2008-12-10 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0