Glöggkväll

Den sista riktiga skoldagen har passerat och nu är det bara en dags praktik kvar och avslutningen på fredag. Det vankades julbord i skolan idag med sill, skinka, köttbullar, prinskorv, julmust och mycket där till. Påkostat måste jag säga. Dessutom spelades det julmusik i hela matsalen och bambatanterna hade tomtemössor på sig, fick allt en liten julkick.

Ikväll ska jag på glöggkväll som sagt men jag har ett litet problem, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Men nu måste jag skynda mig, ska åka om en timma och hinna duscha och göra mig i ordning innan dess. Ha en trevlig kväll, det hoppas jag att jag får.

P.S Jag och Emelie bytte julklappar idag och eftersom vi inte kunde hålla oss till julafton öppnade vi dem idag istället. Jag fick ett par jättesöta rosettörhängen i silver från Friis och Company (vet ej hur det stavas) och lite annat smått och gott. Så jag vet en sak jag ska bära ikväll i alla fall, en bit på väg. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0