Händelserikt?

Sitter just nu och halvkollar på Pirates of the carribean 3. Har redan sett den och då det är andra filmen för idag känner jag inte direkt för att se filmen slaviskt.

Idag har jag inte gjort något roligt alls. Bara sådant som är nödvändigt, städat rummet typ. Tråkigt, men fint blev det. Sen så har jag ätit en helt underbart god middag, sovit till filmen Death race, spelat ett parti monopol och kollat på Svensson Svensson. Oj, så händelserikt.

Gårdagen hos Jenny med bakning var hur trevlig som helst, roligt när alla samlas. I julklappsleken vann jag något bättre än blöjor, nämligen en reflex och ett ljus som doftar orkidé som just nu brinner i mitt rum. Bakningen gick bra och det blev lite alfapet-spel också innan jag, cadiér och sandra gick hem från Jenny. Imorgon ska vi tre eventuellt gå på Liseberg, det är så mysigt och jag hoppas på att få lite julstämning.
Nu ska jag återgå till denna långa film, SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0