Jullov

JULLOV! Äntligen, som jag har väntat. Denna veckan har varit förbaskat lång, minst sagt. Var på julavslutning i skolan och vi på HP hade det riktigt trevligt. Vi hade köpt julklappar för 20 kronor styck som vi la i en stor säck och sedan fick man dra. Jag fick ett paket blöjor, det måste varit den bästa klappen av alla. Som tur är, har jag tre kusinbarn så jag slipper känna mig tvungen att använda dem själv.

På vägen hem såg jag Alex (han som skulle gå ner i vikt för att komma vidare och sen fick han ett skivkontrakt) på tåget och sen så såg jag något förbluffande. I busskuren på Hjalmar satt det några och knarkade. Sådär som man ser på film, lägger upp en lina med hjälp av ett kreditkort och sen rullandet av pengen som ska användas, såg dock aldrig förtäringen av knarket vilket kanske var tur för mitt eget bästa. 

Alldeles strax ska jag ta bussen till Jenny för det traditionsenliga julbaket som vi gamla glöstorpare har. Det är sjukt mysigt men man mår inte så jättebra efter denna dagen, det är nackdelen.
Nu har jag bråttom. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0