Lördag

God kväll allesammans!

Sitter här vid datorn och käkar godis (ja, får tillåtelse att gör det nu efter ett år utan, men efter nyår blir det ännu ett år!) och har det ganska bra. I förmiddags åkte jag och Sandra till gymmet och tränade, första gången på väldigt, väldigt länge. Vi åkte sedan en snabbis in till stan där jag hittade en ursnygg jeanskjol som jag inte provade i butiken eftersom det var kaos, så provade den när jag kom hem istället och den var tyvärr inte alls lika snygg på mig som på galgen, så den får åka tillbaka imorgon igen.

Nu ska jag nog dra mig neråt och lira lite Giutar Hero, även det var sjukt längesen jag gjorde så jag får se ifall jag kan briljera på medium idag som jag brukar göra.
Återkommer kanske senare!
God kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0