Piss-start

En ny vecka har börjat, dock inte särskilt bra. Vaknade upp imorse och kände mig förkyld. Blev inte mycket bättre av att gå till skolan heller, är så skoltrött nu så det är inte sant! Jag vill bara ge upp och gå på ett långt, härligt jullov och vila upp mig men det får först bli om 6 skoldagar.

Dessutom blev julklappskvällen inställd på MQ på torsdag så det får bli en vanlig praktikdag vilket inte är fel i och för sig men jag såg fram emot torsdagskvällen som skulle bjuda på massor av folk och mycket att göra, men men.

Ska kika lite i samhällskunskapsboken nu. Fusklappsprov på EU imorgon med analyser och skit. Mycket ointressant. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0