Rubriktorka!

Sitter stentrött i min säng och ska när som helst lägga mig. Blev ju rätt sent natten som var och gick upp tidigt imorse, tänkte ta igen de timmarna inatt. Dagen har gått sjukt långsamt och jag och John har sprungit runt som galningar på stan för att leta efter julklappar som gav ett riktigt bra resultat. Har två kvar som ska inhandlas imorgon.
Efter visiten i stan åkte jag hem för att äta och snabbt därefter åkte jag till Liseberg med Cadiér och Sandra. En trevlig kväll trots lite regn som föll. Dock vann vi ingenting på hjulen vilket gjorde oss riktigt förbannade, ännu värre blir det när man inser hur mycket man egentligen spelat bort på den skiten. Men man vinner inget utan att chansa.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0