The winner is..?

Jadå, jag var så tapper att jag begav mig till skolan idag. Kom dit klockan 11 och var med på några genomgångar och gick på släktforskningen och gjorde provet och lyssnade på redovisningar. Kom inte hem förrän halv 5 men det kändes skönt att gå till skolan och inte missa så mycket. Dock är jag helt slut eftersom jag inte gick utanför dörren eller från soffan/sängen på över 48 timmar. Kroppen blev nog chockerad över att se ljus och få frisk luft helt enkelt.

Nu sitter jag och hostar och snörvlar i väntan på att Idol ska börja igen. Tror det blir riktigt jämt ikväll, hoppas dock på att Kevin vinner.
Återkommer senare med mer ointressant information, så sitt kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0