Torsdag

Dagen har spenderats på MQ tillsammans med mina trevliga kollegor. Var där från klockan 11 till 7. Åt lunch med mamma och farmor idag för ovanlighetens skull, mycket trevligt. Imorgon är det dags för mer arbete, då efter skolan och det blir mer på lördag. Riktigt roligt!

Alldeles strax ska jag läsa på inför ett eventuellt prov i släktforskning imorgon, jag hatar oföberedda prov äver allt annat. Måste ju läsa i flera dagar i rad! Dessutom har jag en redovisning imorgon om min gammelmormor och hur hon levde i början på 1900-talet. Har inte övat något alls, har inte ens skrivit klart vad jag ska säga men jag har hört att det är bra att improvisera så jag får hoppas på att det är rätt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0