True colours

Så, ja. Nu börjar jag känna igen mig. En öroninflammation är på gång vilket var ett bra tag sen i och för sig. Dock borde jag vara immun mot det nu eftersom jag hade det i princip varje gång jag var förkyld när jag var liten. Så nu vet jag inte ifall jag ska gå till skolan imorgon, behöver det egentligen men jag känner att jag inte kommer orka arbeta ändå så då kan jag ju lika gärna stanna hemma än att smitta ner massa andra. Får suga på karamellen under kvällen helt enkelt.

För att glömma bort smärtan i örat för ett tag lyssnar jag på denna underbara låt som är med i den aktuella Björn Borg reklamen som förresten är den finaste reklam som visats på tv på bra länge. Varje gång jag ser den ryser jag och blir alldeles lycklig, det var bara det jag tänkte säga. Ointresant, jag vet!

 
Ane Brun - True colours

Björn Borg-reklamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0