MVGx3

Anledningen till denna otroligt usla uppdatering är att jag har haft väldigt mycket att göra några dagar. I söndags var det inte annat att tänka på än att plugga till näthandelsprovet som var i måndags. Igår var jag tvungen att plugga till dagens matteprov som inte gick särskilt bra. Men otroligt skönt att det är gjort nu. Har inget mer prov, inlämning, redovisning eller liknande som ska in innnan lovet, gött!

Fick reda på massa betyg i kurser som slutar nu i vinter, det är lovande måste jag säga. Näthandel, Inköp och Varuhantering och Försäljning och Service är nu mer historia och i samtliga fick jag MVG. Det är bara att fira. Dessutom hade vi en redovisning idag i just försäljning och service som gick ut på att jag skulle sälja en vara till min lärare och det lyckades jag också bra med, roligt var det också för den delen.

Efter skolan tog jag mig i kragen och började inhandla julklappar. Effektiv som jag är fick jag köpt en stor del och har bara ett fåtal kvar så ikväll blir det till att slå in i fina paket. Måste vila upp mig nu för det blir några långa dagar framöver.

Imorgon: Först skola och sen på kvällen blir det en ev. glöggfest hos en arbetskamrat på MQ

Torsdag: Praktik hela dagen och därefter hem till Diana för att klä gran och få lite julstämning

Fredag: Julavslutning i skolan och sen hem till Jenny för den årliga julbakningen med gamla glöstorpare och på kvällen blir det Jul på Liseberg

Så "mycket" som jag har inplanerat de kommande dagarna, så mycket har jag inte haft att göra på hela året. Då förstår ni att jag inte har ett direkt händelesrikt liv, men jag älskar det ändå och just nu mår jag jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0