Grattis morsan!

Idag fyller min älskade mamma år och därav den dåliga uppdateringen.

Dagen börjades med att vi åkte till Kungälv en snabbis för att gå och kolla lite på en marknad. Men det blev alldeles för varmt för att gå runt på de öppna gatorna så vi åkte hem igen. Därefter åkte jag och pappa runt och köpte födelsedagspresenter. Jag vet att vi är sent ute men det är bättre sent än aldrig i alla fall. När vi kom hem så bakade jag en tårtliknande sak som blev gudomligt god och därefter så gick jag ut på altanen för att hinna steka lite i sommarvädret. Det blev sen en dusch och ombyte och runt 7 så begav sig hela familjen in till stan och åt på restaurang där maten var fantastiskt god. Mätta och goa så begav vi oss hem och jag har nu kollat på Paradise Hotel som jag har missat hela veckan och så har jag suttit här vid datorn lite. Kommer aldrig att kunna somna i och med att det minst är 23 grader i mitt rum och att jag inte kommer överleva natten. Bäst att jag inte lägger mig alls.

Imorgon förmiddag så ska jag och Sandra åka till havet och steka så att vi blir riktigt bruna, ska passa på att bada också ;)


En helt utsökt tårta


Dagsklädsel
Blus - MQ
Shorts - H&M



Middagsklädsel
Klänning - Gina Tricot
Väska - Second hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0