I just love the raster!

Min kropp är helt slut nu. Det var ett väldigt tufft pass idag + att vi var packade som sillar i salen vilket inte gjorde saken bättre. Efter det en låång dusch sitter jag nu framför teven med Girlicious påslaget. Skulle försöka mig på att ändra designen här i bloggen men känner att jag får göra det när jag har gott om tid och har slutat jobba.

Nu är det bara två dagar kvar och faktiskt lite tråkigt. Det har gått så fort och nu när man väl börjar komma in i det och börjat prata med folk så är det plötsligt över. Så är det alltid och jag vill få en förändring på det! Jag gillar lätt rasterna bäst och det e gött att det såpass många unga som jobbar där. I just love the fikaraster!

Nu ska jag fixa lite och sen är det dags för sägen, ska bli så otroligt gött att slippa gå upp klockan sex de kommande veckorna, fast det ändras ganska snart då skolan börjar om 5 veckor. Jag saknar den inte än så länge.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0