Ledighet

Nu, nu mina vänner har jag äntligen lov. I fem veckor så ska jag bara njuta av livet på bästa sätt. Massor av sol och bad hoppas jag att det blir nu när man slutat jobba. Jag inser att jag nog kommer sakna jobbet lite, inte för att det var särskilt roligt, eller jo, man fick träffa massa trevliga människor varje dag. Jag kommer sakna alla skratt i fikarummet, den högljudda postmopeden, det glödheta automatkaffet som man alltid brände sig på och alla de trappsteg som jag gått upp och ner för (måste vart tusentals nu efter tre veckor). Lite sorgligt är det faktiskt, men kan kanske komma tillbaka nästa sommar som en utav de andra sommarjobbarna på kontoret.

Mamma hämtade upp mig ifrån jobbet idag, vi tog en liten tripp ut till Hönö för att gå på rea i de mysiga bodarna. Meningen var att kolla på skor i och med att et var 50-70% som vi fått tips av från mammas jobbarkompis. Jag åkte i stället hem med en underbar klänning/tunika som självklart inte var på rea men ett riktigt kap ändå, jag är supernöjd!

Nu sitter jag och väntar på att Paradise Hotel ska börja, det är fantastiskt bra fast att jag redan sett hela säsongen en gång tidigare, men vad gör det när man har all tid i världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0