Mun mot mun

Tjaoo
Kom hem för en stund sen efter att ha varit på bio med Christin :) 
Filmen vi såg heter All the boys love Mandy Lane. Det var en rysare och fick en dramatisk vändning. Det är dock en sådan film man måste se flera gånger för att förstå innebörden, men den var ändå helt ok.
Nu är stan full av vilsna turister också i och med att Gothia börjar till veckan och det är riktigt trevligt.

Sitter och kollar på filmen "Mun mot mun" nu som är inspelad här i Göteborg på Hisingen. Jag minns dagen i skolan efter att jag hade sett filmen på bio. Jag såg nämligen min lärare där och Kajsa ville mer än gärna ta upp detta under lektionen och han ville diskutera filmen med mig samtidigt som alla andra lyssnade. Jag hänge på generat och Putte var helt uppspelt över att vi varit på samma film. Jag minns dagen så väl och kommer aldrig att glömma min plötsligt bortgångna lärare Putte som faktsikt spred mycket glädje omkring sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0