Ur funktion!

Färgade som sagt håret igår, jag har ännu inte bestämt mig vad jag tycker om det. Lite för rött/lila och lite för mörkt kanske. Det är nog en lite för kall ton till min hy men får hoppas på att det bleks i solen ;) annars går det ju bort om 4 veckor.

Idag var det den första dagen som det har gått fort på jobbet. Ändå hade jag inte att göra hela tien men det är väl semesterivrigheten som kommer till kritan nu. Bara 4 dagar kvar nu :D
Tog bussen till gymmet efter arbetet occh tränade i cirka 1 timma. Jag skulle gå på toa när jag var klar och drog i dörren som var låst. Upptaget tänkte jag och började stretcha, efter några minuter kände jag igen, fortfarande låst och jag undrade vem fan som tar sån tid på sig. När jag kom till den tredje och sista gången så inser jag att fter jag ryckt i handtaget att det står en lapp "Ur funktion". Undrar hur många som trodde att jag var helt dum i huvudet samtidigt som de stod och småskrattade åt mig.

Fick mitt underbara armband av Emelie idag :) Det är vitt flätat tyg en liten berlock där det står "Made with love". Detta armbandet ska bäras flitigt i sommar till min solbrända hy :)
//FRiDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0