Räkfrossa

Nu har jag kommit hem efter 4 dagars semester i det lilla samhället Karlsborg. Jag och mamma har hälsat på våra släktingar och det har varit rikitigt skönt att slippa vara hemma under några dagar.

Gårdagskvällen spenderade vi på båten Sandön. Turen varade i 4 timmar och det bjöds på räkfrossa. Helt fantastisk mat och jag åt och åt så att jag inte kunde andas. Den bästa buffén jag varit med om. Efter maten bköds det på underhållning samtidigt som vi fick ta del av den helt obeskrivliga utsikten som Vättern och dess omgivning gav oss. Ett sällskap på ca 10 pers. blev bra i gasen efter alldeles för många glas. De dansade så vilt och jag skämdes något fruktansvärt. Sen så närmade sig två 45+ kvinnor mig och min kusin Erik. De dansade till oss tills det att deras rumpor skakade framför näsorna på oss, jag har aldrig sett honom sticka så fort i hela sitt liv. Även denna gång skämdes jag. Under kvällen var kvinnorna som galna och de var på oss hela tiden, oavsett kön, de strundade det fullständigt i.
Kvällen blev i alla fall väldigt lyckad och underhållning bjöds det definitivt på.

Nu ska jag och John kolla på Zodiac, hoppas att den är bra. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0