Vaxakuten

Hallo
Idag så har det varit en högst intressant dag. Monica, mammas väninna har vaxat mina ben vilket jag aldrig någonsin gjort tidigare. Gjorde inte så ont som jag hade väntat mig vilket bara var positivt. John och Johan blev lite sugna så vi åkte till Coop för att köpa eget. När vi kom hem så startade vaxakuten här på Tångenvägen. Det var så roligt att se de två pinas, fast tyckte lite synd om dem samtidigt. Jag har aldrig skrattat så mycket som jag har gjort idag på läge nu, detta behövde jag.

Planerna för ikväll är inga, kanske ska ta och se på en film, har ingen aning. Får se vad som väntar.
/FVJ

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och exakt vilka kroppsdelar vaxade dom?

2008-07-19 @ 00:33:08
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0