Glädjerus

Hellu
Har vart i stan idag och shoppat med min mamma. En perfekt dag för att tränga sig bland de andra shoppingtokiga människorna. Om man bortser fårn den hemska musiken i affärerna och alla turister så måste jag säga att det varit en bra dag. Dessutom är jag stolt över mig själv att jag bara handlade plagg som var på rea, jag dras alltid till det som är nyinkommet men idag så kände jag inte det suget. Har gjort riktiga kap idag. Allt detta handlades in för ynka 400 kronor. Livet är allt bra härligt!

Nyinköpt:



   

Jeans, Bik Bok - 199 kr
Korallfärgat linne/tunika, Rut m.fl - 99 kr
Blommig blus, Rut m.fl - 99 kr

Ska ta en dusch nu, sen blir det fotbollsfinal ikväll och sedan läggdags, jobbar imorgon så det blir till att gå upp klockan 6.
//Frida





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0