Grattis Adam!

Hello!
Idag har jag verkligen haft fullt upp. Den här dagen har inte varit DÅLIG. Började med studentutsläpp på Hulebäck i det stekheta vädret tillsammans med Christin. Jag längtar något otroligt tills jag springer ut och får stå och veva på flaket. Jag rös bara av att se hur lyckliga alla var, tänk då hur det kommer vara när man själv går ut. Vi åkte hem till Adams mormors hus där mottagningen hölls. Gratis mat, gratis alkohol, allt fanns, you name it. Jag lever efter mottot: Gratis är gott!
Efter många skratt och härliga stunder så begav sig jag, Adam, Christin och Peter in till stan. Vi satt och njöt av den sena sommarvärmen på några uteserveringar och bara hade det allmänt bra. Peter gick efter ett tag och jag och Christin hjälpte Adam upp till Park Lane där alla underbara studentfirare från Hulebäck skulle ha sin studentfest. 

Kom precis hem och imorgon är det dags för skolavslutning och därefter ännu en student, nu för min kusin på Tjörn. Måste bara måla mina naglar innan jag kryper ner i min underbara säng. 
Ännu ett grattis till Hästen och dagen får 5/5 toasters. 
GODNATT!

Ps. Texten är lite rolig för dom som förstår ;) (Christin) Ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0