Grattis Evelina!

Hallå!
Kom hem för en stund sen från den sista studenten för i år (tror jag). Evelina tog studenten idag och det var stekhett på skolgården och massor utav folk. Många man kände igen från både Glöstorp och Hulebäck. Evelina blev iallafall glatt överraskad över att vi stod på skolgården och ingen visste att vi skulle komma, lite roligt. Det var skönt att detta var den sista studenten jag var på för jag blir som sagt väldigt avundsjuk. Jag tog till och med lite kort när vi va där. Lite tråkigt att alla klasser kom ut på samma gång, och det var ingen höjdarmusik. Men alla kan inte vara lika bra som Hulebäck helt enkelt, Den skolan är BÄST!


Ett gäng glada studenter, Evelina och dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0