Happy birthday!

Har vart en väldigt lång men trevlig dag idag. Jag åkte upp till golfen för att hjälpa till att stå i kiosken. Det vankades barnkalas och jag väntade mig griniga och elaka ungar som sprang runt och lekte jage, men istället möttes jag av urgulliga och artiga åttaåringar. Varför kan inte alla barn vara så här? Hur svårt kan det vara? När jag träffat dom här barnen blir jag sugen på att skaffa egna. Men jag väntar ett tag!
Sen fyller min kompis Sandra 17 idag och det skulle självklart firas. Vi har vart kompisar i, jag vet inte hur många år och jag och Josefine åkte för att gratulera henne. Med present och tårta i högsta hugg fick vi åka på en moppe i duggregn, men vi är inte bittra, livet är för kort för att vara det!
Ska upp och kolla på fotboll nu, God kväll/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0