Helvete!

Varför skulle Isaksson släppa in Spaniens mål i 92:a minuten? Varför kunde Sveriges försvar inte vara på plats för att hjälpa Isaksson i mål? Det hände något med Sverige på övertiden helt enkelt. De blev så uppspelta över att ha 1-1 mot Spanien och de trodde att matchen var klar, men det var helt fel. I stället måste vi få minst oavgjort på onsdag och då är det ute man ska se matchen för att få den riktiga fotbollskänslan. Ikväll var jag med Christin på Avenyn för att följa ännu en match. På väg in fick jag syn på Mattias och Julian så vi ställde oss vid dom och drog till ett annat ställe i halvlek. Helt grym stmäning och den kommer att upplevas på onsdag igen.. jag lovar!
Ska gå till sängs snart, fotbollsfesten sliter verkligen på en.
Godnatt!

Jag ogillar Zlatan men jag är bara tvungen till att visa det här klippet, så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0