Introduktion

Kom precis hem och jag har spenderat morgonen på VOLVO för att få en itroduktion. Vi tog kort och fick kläder (inte jag för att jag ska jobba på kontoret och de 50 minuter som jag väntade på det var helt onödiga) inför vårat sommarjobb på VOLVO. Jag måste säga att detta var den mest onödiga dagen i mitt liv. Dessutom fick jag stå ut med massa konstiga och fula människor i ett rum i 4 timmar. Jag kan säga att det är inga skönheter som jobbar på VOLVO direkt. Under morgonen har jag fått stå ut med:

-Extrem kyla i väntan på att släppas in genom portarna

-En lössnuskramande varelse i tajta Cheap Monday-jeans uppe i amhålorna och en skinnväst. Pricken över i:et var det axellånga håret och den hemmaklippta luggen. En riktig läckerbit, INTE! (Är inte säker på vilket kön det var).

-Ett finsktalande kärlekspar som båda skulle sommarjobba på VOLVO. För er som inte vet så avskyr jag finnländare, de är ofta fula och språket ska vi inte prata om

-4 timmar i tystnad vilket är påfrestande för mig i och med att jag ALLTID pratar

Ni kanske förstår att den här dagen har vart en DÅLIG dag. Det är inget jag vill göra om. En sak som är positivt är att jag får betalt för denna meningslösa dag.
Ska lägga mig en stund, känner mig inte helt frisk, roligt att vara sjuk på sommarlovet, eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0