Midsommar

Har inte haft tillgång till en dator de senaste dagarna p.g.a midsommarfirande och har därmed inte kunnat uppdatera. Vi tog vårat pick och pack och åkte ner med husvagnen till Kärradalscamping i Varberg. Många säger att det är jävligt "Svensson" med husvagnssemester, och visst det kanske det är men de människorna som säger det vet inte vad de snackar om. Det är det mysigaste och det bästa sättet att njuta av livet på. Det är helt underbart med alla människor och total avkoppling.

Kom hem idag från en fyra dagars semester med familjen och några andra familjer till det. Vädret har vart helt underbart, låg ute och solade på midsommarafton fast det blåste lite väl mycket. Dagarna fylldes av skratt, pinsamheter, avkoppling och firande i stora mängder. Fast det är ingen hit att vara ensam tjej-ungdom, börjar dock bli rätt van. Men kvällarna blev fantastiska ändå med Andreas och Niclas och på Lördagen vankades det dans i stora mängder. Jag har även hunnit med att spela två minigolfrundor, jag vann båda två, göra självmål i fotboll, träffat en väldans massa Boråsare (de dök upp som ogräs) och njutit av lovet i solen. Ska inte glömma att nämna den traditionella midsommarmaten och de utsökta jordgubbarna! Midsommar borde firas fler än en gång per år!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt. Börjar jobba i morgon och det håller i sig tre veckor framåt, men jag klagar inte, det är dåligt väder nu och vad passar inte bättre än att tjäna lite pengar då?! Får gå och lägga mig snart, har inte sovit mycket de senaste nätterna och dessutom ska jag vara uppe med tuppen imorgon. Men innan dess ska jag kolla på fotbollen och Mia och Klara. En perfekt avslutning på helgen!

P.s Lägger upp lite bilder från midsommar imorgon om min dator har kommit tillbaka då D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0