Resultat av dagens shopping

Tog lite bilder av vad jag införskaffade från affärerna idag. (Armbanden köpte jag i fredags). Den totala summan av detta blir ynka 900 kronor och jag känner att jag fått väldigtrmycket för lite pengar. Riktiga kap helt enkelt! 

                                    

Bikini - H&M, 98kr/del
Korallrött linne - Gina Tricot, 99kr
Randigt linne - Gina Tricot, 99kr
Beiga byxor - Wilma, 399kr
Volangkjol - Cubus, 199kr

Sitter och kollar på EM-matchen mellan Tyskland och Polen nu. Det är en bra och intressant match. Måste dock lägga mig snart i och med att jag ska upp klockan 05:30 imorgon. Ska på introduktion på VOLVO för sommarjobbet imorgon bitti, 06:30. Hoppas bara på att det inte håller på så länge. Men innan dess ska jag kolla färdigt på matchen och äta massa god frukt.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0