Säg det inte till någon!

Idag har det vart en väldigt slapp dag som har spenderats inomhus p.g.a det ihållande regnet som har kommit till Göteborg nu. Jag har läst och det är som sagt väldigt ovanligt för att vara jag. Den boken som hette "Svensk maffia" som jag började på för ett antal veckor sedan slutade jag med ganska direkt. Det var mest fakta och jag orkade inte med att hålla reda på allt. Nu har jag börjat på en ny bok som heter "Säg det inte till någon" och handlar om en ung flickas kamp mot våld och sexuella traksserier på olika instutioner runt om i England. Den är verklighetsbaserad och jag rekommenderar den verkligen. Den är så stark och hemsk så att man bara vill fortsätta läsa!

Övriga händelser under dagen blir träning med Sandra. Var väldigt längesen nu och jag ska boxas så att svetten lackar i min nya träningskläder ;)
//Frida.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0