Jag blir havande bara av att se på ett par kalsonger

Gårdagen började med arbete på Straumann med Sandra. Blev klar med de 800 mapparna som vi hade fått i uppdrag att göra, så skönt och är också 1000 kronor rikare. Kom hem från jobbet cirka 17:35 och åkte till Diana 18:05 och på den halvtimmen hann jag duscha, sminka mig och klä på mig, ruskigt snabb.
Hos Diana var jag, Jenne, Kajsa och Matilda, vi åt utsökt mat och snackade massor om olika ämnen. Har saknat er alla mycket och vi får ta och ses oftare. De andra åkte hem runt 10 men jag stannade till 1 dels för att Diana inte skulle vara ensam och för att min mamma kunde hämta upp mig efter jobbet.

Gick upp för en stund sen och har ätit frukost så nu ska jag åka till min farmor och hjälpa henne med städning så att jag kan tjäna lite cash :)
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0