Kvällens höjdpunkter, Fest och Melodifestivalen.

Igår förmiddag åkte jag och min kära mamma och bror till Kungsmässan för att shoppa men det blev det inte så mkt av. Skulle köpt jeans men hittade självklart inga. Åkte hem efter typ en halvtimmes rundvandring i köpcentret och så käkade jag.

Gjorde mig iordning inför kvällen sen och laddade upp med en kvarts melodifestival innan jag drog upp till Diana. Kollade även där lite på melodifestivalen innan folket kom. Hörde att Perelli (clownen) vann. Det va en skön mix av gamla glöstorpare och nya ansikten på festen och det var roligt att träffa gamla bekanta. Vi måste ha en reunion av niorna på glöstorp säger jag bara. Min snälla bror hämtade mig och jag kom hem runt 2.

Nu så spelar jag lite bloons så här på morgonkvisten, skulle behövt att åka och träna men orkar verkligen inte + att jag har massa att plugga. Men det e gött att påsklovet står på tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0