Sunday

Igår var det fest hos Christin med lite folk. Lite lamt men med många trevliga stunder. Jag och Krantz var jobbiga mot hennes bror när vi skulle spela GuitarHero, Haha. Men till slut blev det av och jag fick storstryk. Efter en lång kväll och en bra vägbeskrivning av Ola så hittade pappa till hennes hus och jag fick skjuts hem i ovädret.

Sov länge idag som var behövligt. Sen kollade hela familjen på Happy Gilmore som var väldigt rolig. Har precis ätit och nu kollar jag på Erik och Mackan - hela och rena och det är väldigt underhållande. Sen så blir det till att räkna matte troligen som behövs och till det blir det marängswisse :)
Ha en trevlig kväll //Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0