Thank you

Dagens låt är helt klart Amy Diamodns, Thank you. Körde ner min pappa till stan och hämtade honom för ett tag sen och jag och min bror, sjöng till den låten hela tiden i bilen och jag kan säga att det var ansträngande. Jag brukar inte lyssna på Amy i vanliga fall men i och med att min bror gillar den och tror att den har en chans i finalen + att han var chaufför vilket enligt honom betyder att det är han som bestämmer så fick jag bara gilla läget.
Annars har det inte hänt så mkt under kvällen, kollade klart på en film alldeles nyss som inte var någon höjdare. Imorgon blir det nog shopping och jag hoppas verkligen att jag hittar något nu!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

NEJ NEJ NEJ!!! inte Amy Diamond!!!!!!!!!!!! jag skulle hellre se Christer Sjögren naken än att se henne vinna!!!!!

2008-03-15 @ 21:12:13
URL: http://www.emelieolausson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0