Hemma

Nu har tillståndet förvärrats mina kära läsare. Kan knappt svälja pga den svullna halsen och har nu på morgonen varit hos läkaren. Men självklart var det ett virus så jag får ingenting mot det så jag får gå runt och plågas denna dag. Jag kände att det inte var någon bra idé att gå till skolan en dag som denna så jag stannade hemma. För många är det nog ganska skönt att vara från skolan vid sjukdom men jag hatar det. Man missar så mycket genom att bara vara borta en dag, jag undrar hur de som skolkar klarar av det. Jag skulle mått skit!

Dagens händelser blir till att sova (sov bara 5 timmar i natt), kolla på repriser och kanske plugga. Någon mat lär det inte bli då den inte kan passera strupen. Det kanske det är det enda som är positivt med att ha halsont, man tappar några kilon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0