Pepparkaksbakning

Gud vad den här dagen har varit lång. Vilket är positivt eftersom att helgen känns längre då. Skoldagen var riktigt seg idag, bara massa tråkigt grupparbete men efter skolan väntades trevligheter. Jag, Emelie, Glansén och Christin åkte hem till mig och bakade pepparkakor. Stannade på vägen hem för att handla och gå in och hämta klänningen (bild kommer strax) + prata om att jobba nästa lördag istället för torsdag vilket gick alldeles utmärkt. Pepparkakorna blev skitgoda rent ut sagt. Vi gjorde dem fina med kristyr och allt. Vi hann köra lite singstar också innan de drog sig hemåt.

Resterande del av kvällen har varit väldigt trevlig. Tillsammans med John och hans kompisar och pappa med vän har vi suttit och diskuterat diverse saker. Det har blivit lugnare nu då de har gått ut på krogen. Om ett år och fem månader är det fritt fram för mig att följa med :)
Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag har varit uppe i 19 timmar nu. Så jag säger bara en sak, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0