Praktik

Der har varit en lång torsdag idag. Praktik som vanligt på MQ, dock känner jag mig inte helt frisk, tror att det är en förkylning på gång men det har gått galant ändå. Min lärare har varit och hälsat på och pratat med mig och min handledare om hur det går på praktikplatsen, har också lärt mig några saker idag. Skriva ut etiketter till plagg, fått prova på kassan och slått in paket till några kunder. Så denna dag har varit ganska lärorik. Nu är jag helt slut i mina ben, det har varit en utmaning att gå runt i nio timmar med min hemska träningsvärk men det har gått bra.

Jag ska börja plugga strax, världens fetaste uppgift ska in imorgon och jag ligger inte bra till, måste skriva på som bara den ikväll med start så snart som möjligt. Det åtrerstår att se om den kommer att komma in i tid eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0