Utmaning

Blev utmanad av Glansen. Brukar inte göra dessa men det är roligare än att plugga.

Regler:

Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!

1. Jag är väldigt, väldigt envis. I vissa fall är det ens styrka, i vissa fall är det ens svaghet.
2. Jag känner alltid på dörrhandtaget till ytterdörren då jag låst för att se så att den verkligen är låst.
3. Jag älskar min familj över allt annat.
4. Jag tävlade i minigolf när jag var yngre och vann två sm-guld.
5. Jag har alltid skämts för att berätta att jag spelat minigolf, men nu är jag mer stolt, jag var ju bäst i Sverige. 
6. Jag skjuter alltid upp tråkiga saker i förhoppning om att de ska försvinna men inser rätt snabbt att så inte är fallet och att det bara blir värre ju längre jag väntar.
7. Jag har bara varit utomlands en gång. Resan bar till Lanzarote över min och Philips födelsedagar för 5 år sedan, förhoppningsvis åker jag utomlands i maj tillsammans med min underbara släkt.
8. Jag räknar alltid trappstegen i våran trappa trots att jag vet hur många det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0