Äventyrligt

Denna lediga dag har jag spenderat tillsammans med min mor och två av henne väninnor. Vi har varit på ett riktigt shoppingäventyr mitt ute i ingenstans. Skulle till en butik som sålde märkeskläder till ett billigare pris. Men där hittade jag självklart inget så jag började tappa intresset innan jag insåg att vi skulle åka till en skooutlet. Och där snackar vi om outlet. Hur stort som helst med massor av skor, allt från gympadojjor till festskor. Fick ett par låga stövlar med mig hem och jag kände mig riktigt nöjd med resan helt plötsligt.
Luchen fick vi äta på en pizzeria i Hindås i och med att det vi hade plareat att åka till var stängt. Hindås kan nog vara världes ände. Ett centrum bestående av en pizzeria och Hindåskrogen kan bara inte vara lyckat. Riktigt sunkigt var det också.

Nu ska jag snart hoppa i mina nya stövlar och bege mig hem till Lisa. Det blir grekiskt till mat och sen lite rockband och singstar på det. Blir nog en riktigt trevlig kväll.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0