Bullshit!

Känner hur träningsvärken börjar tränga fram efter gårdagens pass. Vet inte hur det kommer att gå under praktiken imorgon, ska ju stå upp i 9 timmar. Inte så bekvämt. Förresten, det var sista dagen i skolan idag. Imorgon praktik och på fredag ledig, GÖTT är vad det är!

Innan jag skulle ta en dusch förut kom jag och tänka på min SpinSpa som jag köpte för över ett år sedan. Såg den på TvShop och jag fastnade direkt för den. Skulle vara som massage i duschen som gjorde stela muskler mjuka och öka blodcirkulationen. Bullshit säger jag bara. Trodde verkligen att den inte skulle kunna vara dålig som vissa andra saker som är överdrivna på TvShop, men det kunde den tydligen. Kostade äver 500 spänn om jag inte minns helt fel och jag har använt den typ 3 gånger. Tog i alla fall fram den idag och jag påmindes ännu en gång om det usla köpet jag gjorde, men jag intalar mig själv att den är super för att jag inte ska bli besviken. Det är jag det.

Nu ska jag måla mina naglar och tänka ut vad jag ska ha på mig imorgon, samidigt som jag ska kolla på Efterlyst!
God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0