God kväll!

Dagens händelser så här långt: Två parti monopol, jag vann ett utav dem.
Kommande händelse: Äta middag, gå en sväng med Diana och plugga till svenskaprovet.



Som ni ser har inte gjort så mycket av de saker som jag skulle gjort. Promenaden blev inställd och orken till att läsa om antikens Grekland finns bara inte. Sitter och skriver lite på projektet som jag har gjort ytterst lite på trots flera timmars arbetstillfällen i skolan under veckan som var. Det är ju så mycket roligare att sitta med det på en söndagskväll.
Under kvällen har jag också bakat scones som blev riktigt smarriga, inte konstigt dock i och med att det var jag som gjorde dem.

Nu så måste jag skriva lite till innan jag sa gå och lägga mig. En lång dag frmaför mig imorgon med skola till fyra och sen träning efter det. Åker hemifrån klockan 8 och kommer inte hem förrän runt 7, inget jag ser fram emot.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0