Ledighet

Jag är ledig idag! Har ju praktik på torsdagar men i och med att jag har ett matteprov imorgon så tyckte min handledare att jag kunde få denna dagen till att plugga istället, mycket tacksam för det. Fast jag ska jobba på lördag istället men det innebär en kortare dag + att det förhoppningsvis är mer att göra och då går tiden fortare.

Skickade precis iväg ett mail till matteläraren för några frågor inför imorgon. Så jag sitter verkligen och pluggar och latar mig inte om ni skulle tro det. Trots att jag räknar och räknar går det dock inte in i huvudet och jag blir väldigt glad om jag skulle sluta på ett VG i den här kursen. Ett MVG är bara att drömam om.
Ska återgå till pluggandet nu, är strax klar med det man skulle gjort förra veckan, sen blir det repetioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0