Mycket väl godkänt

Har precis tryckt ner mig två äggmackor. Det är vad det bjuds på här hemma när inte mamma är hemma. Men inatt, då kommer hon och man slipper gå hungrig om dagarna och man kan få lite kläder tvättade. Tur att det bara handlar om en vecka, annars hade vi i detta hushåll fått gå runt i skitna kläder och vi hade svält ihjäl.

Skolan började riktigt tidigt idag så jag åkte hemifrån klockan sju imorse. Så segt men efter Släktforskningen rullade allt på. Redovisningen om MQ gick väldigt bra, tror jag. Bara det att reklamfilmen som jag skulle visa inte ville sammarbeta så visningen av den blev inte det bästa. På Småföretagande-lektionen så hade vi bara betygsnack. Jag fick ett MVG i kursen som jag verkligen hoppades på efter mitt feta arbete om olika företagsformer.

Planerade att gå till mattestgan idag med Johanna för att räkna ikapp lite men hon och hennes kompisar satt i "Gatan" och pluggade istället så jag slog mig ner. Dock blev det inte så mycket räkning utan istället massor av skrattattacker när vi pratade om alla minnen från högstadiet.

Nu skulle jag varit och tränat egentligen men känner att det inte är bra för höften och hoppar över det idag. Så nu ska jag försöka plugga lite Näthandel och Matematik. Há det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0