Träningsdags

Samhällskunskapsprovet vi hade idag var en plåga. Satt och skrev i 2,5 timmar men kändes som att det inte hjälpte ändå. Men man kan inte göra mer.

Klockan 7 ska jag ta bussen till gymmet. Sandra och jag ska prova ett nytt pass som bygger på styrketräning. Passet är1,5 timma långt. Känner redan nu hur jag kommer må imorgon när jag ska gå upp ur sängen. Innan träningen hade jag tänkt att räkna lite matte inför provet på fredag. Men först ska jag gå ut i köket och hämta en mugg för att ta med till skolan imorgon. Mycket billigare att ta med en egen, blir extrapris på kaffe och choklad om man inte köper en pappersmugg varje gång. Vi på Hulebäck är miljömedvetna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0