Häcklöpning på schemat med Gurra

Sitter här i vardagsrummet med datorn i knäet och kollar på när John sitter och flinar åt Family Guy. Har aldrig gett det programmet en chans men vet att det är väldigt populärt.
Innan dess så hjälpte han mig med matten så att jag skulle kunna förstå någonting. Men efter ungefär fem tal så var våran kompetensnivå nådd så det får bli till att fråga Jesper imorgon på lektionen.

Idag var det en helt ok dag i skolan. Började med friidrott på gympan med Gurra. Bara för att våran grupp var grymt bra på att hoppa häck, helt nytt för mig dock. Sen så blev det några andra trevliga lektioner, så som samhällskunskap och näthandel. Fick sluta tidigare idag med, det börjar bli till en vana.

Nu sitter jag och funderar på ifall jag ska träna efter skolan imorgon. Problemet är att jag kommer hem så sjukt sent, runt klockan halv sju och jag börjar kvart över åtta imorgon. Det blir en väldigt lång dag i sådana fall.
Medans jag tänker på det så tänkte jag ta mig en dusch, sen så blir det en kvällsmacka framför Paradis Hotel, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0