Hej mattestugan!

Efter en 45 minuters power nap så är jag nu pigg igen. Innan jag valde att lägga huvudet på kudden så kollade jag på ett program där man fick följa olika fall som kom in på ett sjukhus i USA. Det var en tjej som skrek något hysteriskt och var inte tyst en sekund. Hon sa hela tiden: Stäng av helikopterna samtidigt som hon höll för sitt öra. När doktorn lugnat henne och kollat i hennes öra så hittade han en levande skalbagge på ungefär 1,5 centimeter. Så äckligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Inte konstig att hon skrek.

Nu så ska jag duscha och sen så MÅSTE jag, vare sig jag vill eller inte, räkna massor med matte. Det hjälper inte att jag skjuter på det hela tiden, det finns ändå kvar det och blir bara mer. Det får nog bli ett besök hos mattestugan på onsdag igen, hoppas att det finns lärare den här gången bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0