Ingenting att skriva om

Riktigt dålig uppdatering det sista nu, jag vet. Men har ändå inget direkt roligt att skriva om så då är det bara onödigt.

Gårdagens sista dag på praktiken gick bara bra. Vågade lite mer nu efter ett par dagar och kunde på så sätt hjälpa lite fler kunder. Synd att det inte är så många i butiken bara men så är det.

Efter att jag kom hem runt sju igår så åt jag middag och sen så bar det av till Lollo för en myskväll. Jag, Lollo, Diana, Lina och Lisa spenderade kvällen i soffan med att titta på "Alive" och sen blev det en herrans massa tjôt på det. Klockan tickade iväg och kom i säng runt halv tre vilket resulterade i dagens sega tillstånd. Så idag har soffan blivit sliten i och med att jag, John och Johan suttit i pricnip hela dagen och betat av film för film. Mysigt i detta pissvädret som har kommit till Göteborg nu.

Sitter och kollar på någon danstävling på tv och den kvinnliga programledaren har en helt underbar klänning på sig, önskar att man var känd så att man fick gå på massa tillställningar och ha fina klänningar på sig, en dröm!

Meningen med denna dag var att jag tänkt räkna matte som vi skulle gjort under praktiken men det blir inte alltid som man tänkt sig. Får sitta lite med det imorgon istället.
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0