Med ett leende på läpparna

En vanlig torsdag för mig innebär praktik på MQ. Det har varit så lugnt i affären idag att jag skulle kunna ha dött av tristess. Men som tur var övelevde jag dagen, måste vari för att det blev lite mer framåt eftermiddagen.

Har ett enormt shoppingbehov för tillfället. Jag har inte varit så shoppingsugen som jag är nu på väldigt, väldigt länge. Så imorse innan jag skulle börja jobba så sprang jag in på Johanssons i två minuter och hittade ett par snygga, korta boots (hatar det namnet). När jag kommer till MQ så inser jag att vi har ett par likadana, och jag är ju dum om jag köper ett par exakt likadana, hos en annan affär, till exakt samma ursprungspris när jag får 30% rabatt i slutändan. Så vid dagens slut gick jag mot busshållplatsen med min stora MQ påse i handen, med ett leende på läpparna och nöjd som aldrig förr. Måste tillägga att det är klack på bootsen så Emelie, du behöver inte känna att du är mycket längre än mig längre, kommer upp till 179 cm i alla fall. En bit på vägen åtminstone.

Nu ska jag fortsätta skriva på uppgiften i Småföretagande. Den sista som görs innan betyget sätts och om jag vill ha MVG och inte vill sitta uppe tills imorgon bitti så borde jag sätta fart nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0